عشق پاک


عشق آتشین

 

عشق آنی نیست که درکتاب سهراب وفروغ میخوانیم

غشق یک رویای پاک نیست

عشق ازخودگذشتگی است نه تن دادن به هرکاری

عشق پاک رویاست،من عشق پاکی داشتم

ولی اومثل من نبود،ازمن توقع پاک بودن نداشت

من تاآخرین لخظه پاک بودم

ولی اوتاآخرین لحظه دنبال هوس بود

ولی عاقبت چه شد؟من به پای این عشق که ازروی هوس بودسوختم

ولی بازهم پاک بودم

مردمان چراباورنمیکنید من خطایی نکردم

عاشقان که امروزحرفای من رومی شنویدشماپاکی من رااثبات کنید

                          من هنوزم پاکم عاشقان


 



نظرات شما عزیزان:

solmaz
ساعت15:59---5 فروردين 1392
هی دنیا تکونش بده ....
کاش همه میدونستن اما هیچ افسوس که نمیدونن من عاشقشم اما چیکارکنم که داره بام بازی میکنه دنبال هوس ....


ارامممممممم
ساعت20:10---4 ارديبهشت 1391

اخ
گریم گرفت
این چی بود دیگه
خداااااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 20:4 توسط محیاوساغر| |


Power By: LoxBlog.Com